Napraw swoją sytuację finansową z nami.

Jeśli kontaktowaliśmy się z Tobą zadzwoń na infolinię +48 (58) 760 38 38 lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

Poznaj 5 kroków wyjścia z długów z Cross Finance

Dokładnie przeczytaj otrzymaną korespondencję (list, mail, sms)

Znajdziesz tam najważniejsze informacje dotyczące Twojego zadłużenia oraz zasad jego spłaty lub propozycję ugody. Gdy będziesz miał wątpliwości i pytania zanotuj wszystko. Skontaktuj się z nami, a my odpowiemy na pytania i wspólnie znajdziemy rozwiązania.

Pamiętaj im szybciej zareagujesz tym łatwiej będzie rozwiązać Twój kłopot. Każdego dnia kwota Twojego zadłużenia rośnie!

Rozmowa z Doradcą Cross Finance.

Zapraszamy do kontaktu z bezpłatną infolinią
+48 (58) 760 38 38.

Nasi Doradcy są do Twojej dyspozycji.
Kontakt telefoniczny to najprostszy sposób, aby rozwiązać problem spłaty zadłużenia.

Bądź skorzystaj z Formularza.

Ustal zasady spłaty

Nie stać cię na spłatę całości? Jesteś w trudnej sytuacji finansowej?

Podpisz ugodę
Koniecznie zadzwoń i przedstaw swój problem. Doradca Cross Finance pomoże Ci rozłożyć zadłużenie na raty dopasowane do Twoich możliwości finansowych.
Przekonaj się ile korzyści przynosi spłata zadłużenia w ratach.

Dzięki zawartej ugodzie unikniesz:
• częstych telefonów
• skierowania sprawy do sądu oraz kosztów z tym związanych
• wpisania do rejestrów dłużników
• egzekucji komorniczej

Jeżeli chciałbyś szybko pozbyć się zadłużenia, to najlepszym sposobem jest spłata całości. W tym celu skontaktuj się z nami i ustal dogodny termin spłaty.

Trzymaj się ustaleń. Spłacaj regularnie raty.

Pamiętaj, że terminowe regulowanie płatności pozwoli Ci krok po kroku wyjść z zadłużenia. Brak spłaty w ustalonych terminach może spowodować, że ugoda zostanie zerwana, a Twój dług stanie się natychmiast wymagalny i trafi na drogę postępowania sądowo-egzekucyjnego.

Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami.




Chcesz złożyć wniosek do Komisji Etyki ZPF?

Będąc Członkiem Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce w swoich działaniach zobowiązaliśmy się do stosowania Zasad Dobrych Praktyk, w związku z czym każdy nasz Klient może zgłosić swoją skargę, zażalenie lub wniosek do Komisji Etyki ZPF bezpośrednio lub przez Rzecznika Etyki ZPF. Szczegóły dotyczące składania takiego wniosku można znaleźć TUTAJ.

Częste pytania
Słownik
Dokumenty do pobrania
Menu
Kontakt
close slider

Napisz do nas




close