Jeśli kontaktowaliśmy się z Tobą zadzwoń na infolinię +48 (58) 760 38 38 lub skorzystaj z formularza kontaktowego.
Poznaj 5 kroków wyjścia z długów z Cross Finance
Dokładnie przeczytaj otrzymaną korespondencję (list, mail, sms)
Znajdziesz tam najważniejsze informacje dotyczące Twojego zadłużenia oraz zasad jego spłaty lub propozycję ugody. Gdy będziesz miał wątpliwości i pytania zanotuj wszystko. Skontaktuj się z nami, a my odpowiemy na pytania i wspólnie znajdziemy rozwiązania.
Pamiętaj im szybciej zareagujesz tym łatwiej będzie rozwiązać Twój kłopot. Każdego dnia kwota Twojego zadłużenia rośnie!
Rozmowa z Doradcą Cross Finance.
Zapraszamy do kontaktu z bezpłatną infolinią
+48 (58) 760 38 38.
Nasi Doradcy są do Twojej dyspozycji.
Kontakt telefoniczny to najprostszy sposób, aby rozwiązać problem spłaty zadłużenia.
Bądź skorzystaj z Formularza.
Ustal zasady spłaty
Nie stać cię na spłatę całości? Jesteś w trudnej sytuacji finansowej?
Podpisz ugodę
Koniecznie zadzwoń i przedstaw swój problem. Doradca Cross Finance pomoże Ci rozłożyć zadłużenie na raty dopasowane do Twoich możliwości finansowych.
Przekonaj się ile korzyści przynosi spłata zadłużenia w ratach.
Dzięki zawartej ugodzie unikniesz:
• częstych telefonów
• skierowania sprawy do sądu oraz kosztów z tym związanych
• wpisania do rejestrów dłużników
• egzekucji komorniczej
Jeżeli chciałbyś szybko pozbyć się zadłużenia, to najlepszym sposobem jest spłata całości. W tym celu skontaktuj się z nami i ustal dogodny termin spłaty.
Trzymaj się ustaleń. Spłacaj regularnie raty.
Pamiętaj, że terminowe regulowanie płatności pozwoli Ci krok po kroku wyjść z zadłużenia. Brak spłaty w ustalonych terminach może spowodować, że ugoda zostanie zerwana, a Twój dług stanie się natychmiast wymagalny i trafi na drogę postępowania sądowo-egzekucyjnego.
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami.
Chcesz złożyć wniosek do Komisji Etyki ZPF?
Będąc Członkiem Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce w swoich działaniach zobowiązaliśmy się do stosowania Zasad Dobrych Praktyk, w związku z czym każdy nasz Klient może zgłosić swoją skargę, zażalenie lub wniosek do Komisji Etyki ZPF bezpośrednio lub przez Rzecznika Etyki ZPF. Szczegóły dotyczące składania takiego wniosku można znaleźć TUTAJ.